need to reconsider my original plan

Godmorgon! Haha, vaknade imorse och tyckte att något inte stämde i min planering framöver; jag var stensäker på att det här var min tredje sista vecka- dvs att skulle vara två och en halv kvar, ungefär. Meeen, det är ju fyra veckor kvar med den här! Lool, tråkig överraskning. Jaja. Det är ju trevligt folk här i alla fall, och jag får läsa böcker. Sweet. Och pengarna förstås. Det gillas, speciellt med tanke på att jag ska pierca mig och så. :D Och jag längtar till helgen. Haha, att jag längtar till helgen är typ det andra som finns i mitt huvud, näst efter att jag vill sluta. (x

Nää, nu börjar jag!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Jeg synes det er hyggeligt at du skal være her en uge ekstra-:) Du må gerne blive her endnu længere........-:)

SNART ER DET WEEKEND: Bare 3 arbejdsdage tilbage (dagen i dag regnes ikke-:)



Puss o kram

Mammsen

2010-07-20 @ 09:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0