spending money

Hallå! Hemma från jobbet, skönt. Haha, jag och Nicolai (en som jag jobbar med), har hängt upp ballonger som vi lekte med, så jag blev faktiskt på lite bättre humör där. Det var kul! :D Höhö. Och nu har jag ätit god middag, så jag är mätt och belåten. Jag ska strax till att beställa lite fina saker från H&M katalogen som trillade ner i mammas brevlåda idag, blir ett par stövletter till hösten och någon tröja. Och kanske ett par örhängen! Yay. Jag älskar att köpa nya grejjer, höhö. Har kommit på hur jag vill beskriva stilen jag letar efter (bemärk- letar efter, det är jättesvårt att få till det); kvinnligt idylliskt/ sofistikerat möter hårdrock. Vilken kombination, va? :D Haha. Menmen.

Japp, ska ta och kika vidare! (:

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Jag tycker det är en riktigt bra egen-personlig Emily stil-:)

Puss o kram

Mammsen

2010-07-22 @ 08:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0