think i've found my passion

Godmorgon! Ååh, jag sitter och läser en artikel på dn.se om en kille som blivit dömd för tre mord, och ska in på rättspsykiatrin och blir alldeles till mig; nu vilken dag som helst får jag reda på om jag kommer in på universitetet eller inte, och det jag har sökt (om ni kanske har glömt det) är just en utbildning för att jobba inom rättspsyk. Jag vill verkligen jobba med sådana människor; jag vill förstå vad som ligger bakom, till grunden för att man gör så, jag vill hjälpa dessa människor och jag är framför allt nyfiken på arbetet! Jag har en vision om att jag vill rädda mänskligheten från all psykisk ohälsa, vilket är helt orealistiskt, men för att dra mitt strå till stacken kan jag i alla fall jobba med problemen. Ååh, jag vill verkligen komma in på den där jävla utbildningen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0