this day isn't turning out so well

Hallå! Ja, dagen går ju snabbt i alla fall, men jag vill inte påstå att det är en rolig måndag. Ganska många borta, så det blir en del samtal just nu. Puuh, inte roligt. Menmen. Bara fyra timmar kvar! Har just haft lunch dessutom, det satt riktigt fint. Fick rester av pizzan mamma gjorde igår :D Awesome! Så nu njuter jag av en (hm, njuter kanske jag inte ska säga.. plågas är nog ett bättre ord) kopp kaffe och ska fortsätta läsa mellan samtalen. Blev klar med Bree Tanners andra liv i fredags, den var verkligen braaa! Så nu har jag börjat sista delen av den mörka materian; sista delen av Guldkompassen. Ni vet den där filmen, den är baserad på böcker och Guldkompassen är första. Böckerna är tusen gånger mycket bättre än filmen, och jag tycker ändå att filmen är helt okej. Författaren heter Philip Pullman, rekommenderas!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Bra att du tyckte om pizzan-:)

Du har rätt - den här dagen är värre än hemsk-:) Men va f.. - vi kan gå hem om 2 1/2 timme. I like-:)

2010-07-19 @ 14:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0