thunderstorm

Hallå! Mamma och pappa kom, åt glass och bär, drack kaffe, gosade med Mitzi, pratade och åkte. Jag tog en lång och varm dusch, och nu kollar jag på How I met your mother. Awesome! :D Och det åskar här. >: Inte så mycket, men lite då och då. Usch- haha, jag är livrädd för åska. (x Det med, liksom.

Imorron ska jag till läkaren i Hudik, och då hoppas jag verkligen på att få medicinen! Hoppas hoppas hoppas. Det känns nu att jag inte haft den på över två veckor, det måste jag erkänna. Så, jag hoppas verkligen på att jag får en trevlig och snäll läkare! Efter att jag träffat läkaren ska jag hinna med en kaffe med Mia innan jag åker tillbaka till Ljusdal för att jobba, hurra! :D

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hallå där Sessan!

Det var otroligt trevligt att träffa er igen! Vilken underbar lägenhet! Jag är såååååååå avundsjuk!

Syns sen

Puss o kram

Mammsen

2010-07-12 @ 11:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0