time is ticking

Hallå! Jag och Mitzi ligger sitter i soffan och myser ett tag till. Sen ska jag börja göra mig klar inför att åka till Hudik, blir halv sex bussen. Då hinner jag duscha och grejjer med, så det blir bra! Känns som om jag fått en ordentlig vila den här helgen, skönt! Så batterierna är laddade inför nästa vecka- bara tre veckor kvar att jobba nu. Woho! Efter det ska jag vara ledig i två veckor, försöka hinna med att träffa folk, pierca mig, byta hårfärg.. ah, precis! :D Haha. Nej, tillbaka till tv:n!



Kommentarer
Postat av: Mammsen

-:) Det lille pus........

Hun ser ud næsten som Tiger. Det er vist bare poterne der er lidt anderledes i tegningerne.



Puss o kram

Mammsen

2010-07-19 @ 12:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0