unkillable monster

Godmorgon! Eller.. förmiddag, kanske man ska säga! Tillbaka till det där med att "impulsiveness is the new thing", så följde jag med Mia och kompani till gatufesten igår. :D Helt otippat var det, men kul var det i alla fall! Hur mycket folk som hellst, och poliser överallt. Haha. Så nu kan jag ju säga att jag i alla fall hört Hoffmaestro, vilket i och för sig jag inte tycker är något att skryta med, men :D Hihi. Ida, en tjej som var med igår, går den linjen jag sökt med, så hon berättade jättemycket om det och visade kårhuset och sånt. Jag längtar som en tok :D

Lite senare idag kommer mamma och pappa hit! Awesome! Men nu ska jag dricka kaffe med Fredrik på altanen (:

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Låter som du har haft roligt. Vi ser fram emot att hälsa på i dag...... Hoppas det är lite svalare i Sundsvall än i Ljusdal bara-:)

Puss o kram

Mammsen

2010-07-11 @ 11:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0