wake me up inside

Godmorgon! Torsdag idag, bara två dagar kvar innan jag åker hem till Sundsvall- yay! Ska bli väldans skönt alltså. En lugn och skön helg ensam med djuren. Det behövs! Ska ha film-maraton tror jag, dricka en massa té och äta crunchy müsli. Hihi. Meeen.. först imorron kväll. Puh. Är sjukt trött idag.. kollade på sista avsnittet i Gossip girl, säsong två igår.. guud vad mysig det slutade :'D Haha, tänker inte avslöja för er som kanske inte sett det, men det var jättegulligt i alla fall!

Nej, ska nog sätta mig och försöka läsa klart Narnia nu, men vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

....Och för mig är det fredag-:) YEAHHHHHH!

Ska bara lata mig resten av den här veckan.

Puss o kram

Päron 1

2010-07-15 @ 08:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0