we're half way there

Godmorgon! Jag har en supernyhet för alla som är intresserade! Jag har fått en läkartid i hudik på fredag, hallelujah! :D Äntligen medicin! (Med mindre det är en läkare som är jättefeg på att skriva ut recept, även fast att jag ätit medicinen 1½ år..) Det känns verkligen som ett lyft, och jag har dessutom fått ledigt. Så på fredag är jag ledig halva dagen, awesome! Så jag kommer nog hem ganska tidigt ändå på fredag, inte klocka nio på kvällen. (x I am so happy! :D:D Haha, nej dricka morgonkaffet och läsa lite nyheter! (:

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Det blir bra-:) Hoppas att ni hittar en bra lösning.

Sen är det tråkigt att du inte är här i helgen.... Men, men. Söndag kväll ses vi igen-:)



Puss o kram

Mammsen

2010-07-21 @ 09:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0