caught up in between

Hallå! Nu sitter jag på jobbet och är sjukt trött, kan jag ju säga. Känns som om jag skulle kunna somna nu på en gång, och hittills verkar det inte komma någon mer till min avdelning än heller. Själv vid öppning idag med >: Jävla dålig stil alltså. Åtta pers kan ju omöjligen ha blivit sjuk tillsammans! Jaja. Övertid blir det idag med.

Var ju och packade en stund i hudik igår kväll. Känns som om man gör hur mycket som hellst, men kommer ingenstans. Nästan alla garderober är urplockade, nästan all porslin är nerplockad och bokhyllor rena. Inte så mycket kvar ändå, men det känns mycket. Kanske åker hem ikväll med, får se hur trött jag är efter den här arbetsdagen. Jaja. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0