looking for group

Hejhej! Har haft lunch och allt nu, satt ute och myste i 45 minuter. That was pretty awesome, faktiskt- vaarmt :D Haha. Hade gärna spenderat resten av dagen i bikini ute på en strand eller nåt! Med en kopp kaffe.. mmmmm. Får sätta mig på balkongen efter jobbet och.. dricka juice, kanske.. Mamma och pappa har ingen kaffebryggare och kör på snabbkaffe, men jag har glömt att köpa pulver så. Apelsinjuice får det bli! Sitter och läser lite i serien Looking for group i alla fall, det är kul :D


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hallå Sessan,

Sorry for the hairdryer..... Didn't think of it at all......

Fine billeder du har lagt ud på Fakebook. Rigtig fine. Du er en god fotograf!-:)

Jeg var på restaurant og spise med JP, Ella, inspektøren, hendes mand og 4 andre nye bekendte i går. Dejlig mad. Og så ned på stranden og se heksen flyve til Bloksbjerg. Dejligt vejr og smuk musik.

I aften er der DK pg nogen fra Sydafrika. JP kommer til en kop øl.

Og i morgen skal vi syd for grænsen og se Nolde museet. Skal nok huske at tage en masse billeder. Nolde er (var) en super-god kunstner.



Puss og kram for nu

Mammsen

2010-06-24 @ 18:55:49
Postat av: Mammsen

Og nåh ja .... sorry for det med kaffen også selvfølgelig. Tænkte ikke på det overhovedet. Men nu skal jeg da gå og brygge mig en solid kande med Gevalia-:)



Hej då!

2010-06-24 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0