shopoholic?

Ååh, vilket sug jag fick av att shoppa! Har ärvt en jobbig shopping-gen av min mamma, hon är lika galen i att shoppa som jag är. Och nu har det slått till igen; en ny väska, nya underkläder, några nya toppar och byxor.. en klänning och ett par skor! Skulle inte det sitta riktigt bra? Jo, det skulle ju det! Men gud så dåligt samvete jag får, precis som varje gång jag vill köpa något åt mig själv.. (eller om jag vill göra något för mig själv, eller vad fan som helst!), så jag får nog försöka hålla begäret nere en stund till- tills den första impulsen lagt sig så jag kan vara lite smart och ekonomisk. (x Duumt att jag får en rad olika nyhetsbrev från olika företag till mailen en gång i veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0