strawberrys with some cream

Hejhej! När jag slutade var det tänkt att jag, Kim och Nicolai skulle möta upp Aaron en snabbis, och när vi kommer till mötesplatsen får jag reda på att jag ska med Fredrik till Sjövästa och äta mat! Helt oväntat, så det blev en väldig snabbis med Aaron, och jättegod mat hos svärföräldrarna. Till efterrätt blev det jordgubbar :D Naaam! Med grädde- ännu bättre :D Haha. Och vi satt ute på deras altan och åt och hade det mysigt. Nu sitter jag i soffan och försöker koppla av lite innan jag ska lägga mig. Jag jobbar imorron, eftersom att jag sitter på danska avdelningen- men vi skulle få godis och grejjer så det ska nog gå bra ändå :D

Nä, ni får ha det så bra tills imorron! (:

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Lucky you!

2010-06-24 @ 22:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0