this week ends today

Godmorgon! Sitter på jobbet nu, hoppas att samma kille kommer till andra passet, som kommit de andra dagarna. Annars blir det en lång dag. Lång och tråkig. Övertid idag med, pengar pengar pengar. Alltid bra! Speciellt som jag har tänkt investera i en diskmaskin, och sedan har jag tänkt att pierca mig också nu i sommar. Jag kan bara inte bestämma vart; septum eller i läppen? Hm. Ett tag var jag helt inne på septum, men jag kan inte riktigt bestämma mig nu.. en del har sakt att de tycker att jag skulle passa bättre med en ring i läppen. Haha, vilket i-landsproblem. Det minsta av mina problem  just nu. Jaja. Jobbar tack och lov bara idag med den här veckan. Ledig imorron och på fredag- hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0