wake me up inside

God morgon allihopa! Sitter på jobbet nu, hostar som en galning. Vet inte riktigt hur det ska gå, men.. Droga halstabletter, perfa! Haha (x Efter helgen har min hals pajjat ganska fint, och nu har jag fått världens hosta som sagt. Men det var det lätt värt! Jag vill tillbaka dit igen.. Rammstein var verkligen superhäftigt, alltså. Och alla andra band som jag såg, Dream Evil till exempel- jag stod nästan längst fram (precis som på alla andra :D) och sjöng för fulla muggar och jävlar vilket ös det blev.. helt otroligt!

Nej, jag ska fortsätta drömma mig bort lite idag tillbaka till Göteborg, och bara försöka ta mig igenom dagen. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0