and then the winter came

Jävla skitväder, alltså. Jag vill ha färg, värme, frisk luft, glädje.. Kunna gå en promenad utan jacka och långbyxor! Jag hatar vinter. Så fort jag tittade ut genom fönstret i morse var det nära att stänga av alarmet och sova vidare. Men det skulle ju inte funka.

Jag sitter och har nyss ätit frukost, och tittar på nyhetsmorgon. Mysigt mysigt. (: Jag tror att jag ska till varubolaget och fota nu, fast jag vet inte. Måste nog åka dit iaf och kolla om det är någon där! Skönt att vara där, det är verkligen trevliga människor. Dock skulle jag behöva vara i skolan för att börja på en film som ska vara klar nästa vecka. Jag ska göra en film om kaffe. <:


Jaja, det blir säkert något bra med den här dagen också.


Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0