kicked out

Idag sover jag hos mamma och pappa. Jag och sambo åkte till hans föräldrar igår, där jag sedan fick strikta order om att jag inte får visa mig i lägenheten under hela helgen, så imorse när han åkte vidare till Ljusdal blev jag avsläppt hos mamma och pappa. Jag undrar vad han håller på med! Han sa att jag skulle få en riktigt stoooor överraskning. ^^ -jag hatar överraskningar :D Haha. Men det är ju alltid mysigt att vara "hemma" lite, så det ska nog gå bra. Jag och mamma har disskuterat hela eftermiddagen om olika ämnen, och jag fick en riktigt bra idé till projektarbetet. Det blir verkligen påfrestande att skriva självbiografin när jag fortfarande är mitt uppi allt, jag går fortfarande genom behandlingen, så det har inte gått så bra som jag tänkt. Men vi kom på att jag kan skriva en samhällkritisk roman istället där jag kan göra fiktiva människor, men ta tabu ämnen som till exempel kokain.

Så nu grubblar jag över en jättebra idé som ligger i skallen. Kan bli riktigt bra! (:

Jag ska ta och dricka lite mer kaffe med mamma nu. Ha det så bra!





/emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0