a cup of coffee with the sunshine, please

Godmorgon! Jag ska nog inte ens börja prata om hur trött jag är.. När jag väl lyckades somna, strax efter två någon gång, så slumrade jag mest bara, jag vaknade flera gånger för att kolla Mitzi, som hade bestämt sig för att sova i vår säng. En riktigt mysunge! Hon har sovit mellan mig och Fredrik hela natten. Underbart!

Håller på och gör kaffe nu, kommer nog behöva en del av det idag, och ska skriva klart ledarskapsuppgiften. Den måste bli klar idag, so you gotta do what you have to do.


Skriver mer senare om hur det var hos dietisten!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej Sessan,



Så söt hon är!!!!!!

Nu vart jag avundssjuk. Får nog skaffa katt själv-:)

Så du visste du skulle hämta henne i går. - Och kunde hålla tyst om det. Hehehe.



Jag ska be pappsen gå in o läsa. Han blir nog också överraskad-:)



Puss o kram

Mammsen

2010-05-06 @ 09:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0