am i supposed to be asleep now?

Ja, jag borde nog sova nu- men det går inte. För, håll i er! Jag och Fredrik hämtade en kissemiss nu ikväll! Världens sötaste, mysigaste och jättefina lilla prinsessan <3 Mitzi fick hon heta! Jag är så superglad! Haha, sorry mamma för att jag inte sa något, men det var inte alls säkert att vi skulle få ta henne så jag ville inte säga något. Men nu fick vi det :D Hon är så söt, ligger här bredvid mig i soffan och slumrar. Fredrik skjutsar Dennis till Bergsjö, och jag vill inte gå och lägga mig när han inte är hemma än. Tack och lov för att jag får en timmes extra sovmorron imorron! Jag ska nämligen till dietisten imorron, var ett bra tag sen nu. Tror nästan att jag ska träffa den nya.. Jaja, det blir nog bra. (:

Nej, jag ville bara berätta den otroligt roliga nyheten! Så här kommer två bilder på Mitzi! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0