coffee, music and history

Har nyss kommit hem från skolan. Gjort en efterlängtad kopp kaffe- jag hade fasiken glömt plånboken hemma idag igen! Helt sinnes. Blir aggresiv om jag gör det imorron med! Mitzi springer runt som en galning och leker och klättrar på allt man kan klättra på- i sommar ska det inhandlas en riktigt hög klättergrejj åt henne! Vi hade tänkt att det kanske räckte med en "normal" på cirka en meter, men det kommer inte räcka. Hon hoppar och klättrar hur mycket som helst. Supergullig! Fredrik sitter och spelar in, och jag ska ta och göra VG/ MVG- uppgift i historia. Sen ska jag ta ett riktigt långt bad, fixa naglar och allt (mm, ni läste rätt!) inför morrondagens fotografering. Om det blir imorron vill säga, beror helt på om mössorna kommit eller inte- men vi har blivit lovad att de ska jobba hela natten och skicka expressbil för att vi ska kunna ha mösspåtagning imorron!


Nej, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0