completely

Ååh, vilken mysdag det har varit! Eller hur? :D Efter skolan så åkte jag, Erika, Fredrik och Dennis ner på stan och åt glass! *schhh* Det var supergott, och jag blir så himla glad när det är finväder! Sitta ute i solen och bara va... <': Hoppas att det håller i sig nu, så kanske man kan börja få lite färg också? ^^ Haha, som att jag kan bli annat än röd. Erika har åkt för en stund sedan, och Fredrik är i Söderhamn med Dennis. Jag ska ta och värma lite kaffe igen, sedan ska jag spela! Faktiskt!

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Anna - Mor till sonen Dizel

det är ett speciellt rus som springer genom kroppen när det är så fint väder :)

2010-05-18 @ 09:54:51
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: Mammsen

Hej Sessan,

Älskar våren. Färgarna är såååå fantastiska! Ljusgrönt överallt. Det är nästan för vackert-:)



Kan inte du lägga in lite länks om kattar? - Jag tänker naturligtvis på de små söta bengalis som jag är så förtjust i-....-:)



Puss o kram

Mammsen

2010-05-18 @ 10:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0