don't get in my way when i need coffee

Ja, vilken sprätt det var på mig för en stund sen- jag kände verkligen att nu kunde jag inte leva utan en kopp kaffe längre. Irritationen började komma och även värk i hela kroppen. Jag skyndade mig att klä på mig och spurtade iväg ner till ICA. När jag var påväg började jag bli irriterad på riktigt, om någon hade försökt stoppa mig hade jag mördat dem. Jag lovar! Och ännu mer irriterad blev jag när jag väl kom till ICA, för deras kaffeutbud var ganska uttömt. Och av någon anledning så kostar ett paket kaffe 7 kr mer där än på Hemköp, det var kanske en liten grej att hänga upp sig på men det störde mig riktigt mycket! 1-0 till Hemköp!

Nu är jag inne på min andra kopp, har fått mat i magen och ska fortsätta plugga- det känns som om jag aldrig kommer bli klar.. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0