feeling good

Oj, vad jag vaknade sent imorse! Halv elva vaknade jag av att Fredrik matade Mitzi och sa att det var frukost. Thih, det var mysigt! Så himla skönt att sova länge.. känns som om jag inte gjort det på flera månader. Och det var så pass bra väder att jag kunde klä på mig bikini och sitta på balkongen en stund. Med solskyddskräm idag då! Så jag är faktiskt inte knallröd än, känns bra. Jag älskar verkligen sommaren. It's awesome. Efter en stund kom Dennis och sen har vi varit och handlat, följde med en kladdkaka och en kolakaka (eller nåt liknande) också, för jag blev så besviken på den där bullen jag snackade om igår; den var jättetorr. >: Så nu har jag fyllt magen med kaka istället :D Nams.

Nej, jag ska ta och försöka göra lite nytta snart- ska plugga lite idag. Men vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0