for a pessimist i'm pretty optimistic

Lite lustigt det där, för nästan precis efter att jag skrivit förra inlägget blev jag på pissigt humör för att jag var tvungen att redigera en massa bilder som jag inte hade tid med- ligger efter med en medieproduktion, och nu ser det ut som om jag kommer missa ännu en. Bara för de där jävla bilderna. That sucks big time. Men Jocke vet hur han ska få mig på bra humör, så efter en kopp kaffe och en rast i solen så var jag på bättre humör igen. (: Hade muntligt nationellt prov idag med i engelska B med Simon- tror det gick bra! Hoppas det iaf. :D

Nu är jag tack och lov hemma och vi väntar på att Andreas ska komma, så ska vi åka och äta på Frasses, Fredrik tyckte att det var skandalöst att jag aldrig ätit där. Vet inte om jag känner för det, men :p Blir säkert bra!

Ha en bra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0