goddamnit

Hm.. Är lite avis på min sambo som kan sova i vått och torrt, faktiskt. Han har inte vaknat ännu, trots att jag har lyssnat på musik ett tag, kollat på tv, lekt med Mitzi, skällt lite på henne i sovrummet för att hon kissade och bajsade i hörnet (jag undrar om det är för att hon inte hinner till lådan? För när hon är i storarummet använder hon lådan.. kan det vara så?) och plus att jag faktiskt försökt väcka honom tre gånger! Orättvist. >: Och jag är lite rastlös- kan inte riktigt koncentrera mig på skolarbetet. Skulle vilja duscha håret och gå en promenad, men det kan jag inte göra innan Fredrik vaknat igen.. Hm. Ska försöka få upp honom ur sängen igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0