haha, in your face bitch!

Haha, så jävla bra! Fredrik sa att det skulle bli superkul att se Danmark förlora mot Finland i hockey, men vem vare som vann? :D 4-1 dessutom! Fast jag missade första perioden, för då kollade jag på Avatar och Fredrik jobbade. Men såg de två sista perioderna. Awesome :D Och Avatar är verkligen också awesome! Guud vad jag älskar den filmen. Suger att det inte följde med någon extra material eller nåt, dock. Vet inte hur de tänkte där. Men den är såå bra i alla fall. Och det tyckte Mitzi med :D


Nej, nu är det nog sova dags för mig tror jag. Mitzi sover redan (en stund till i alla fall), men Fredrik kollar på tv och LasseMaja har börjat vakna- dags att sova med andra ord! (: Ha en fortsatt trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hehehehe!

Det är sååååå KUL! att Finland förlorade den matchen! HA! In your face! We are Danes and we are BEST!



Puss o kram

Mammsen

2010-05-10 @ 08:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0