i can't stand stupid arguments

Skolan nu, jag lyckades sova över imorse med en halvtimme. Så allting blev liksom förskjutet med 30 minuter, jag åt frukost 45 minuter senare än vanligt, that sucks. Kommer bli konstigt på lunchen då. Men men, smällar man får ta ibland. Måndag idag i alla fall, ska försöka göra klart så mycket som möjligt i projektet. Vi har redovisning senare idag, och precis som vid alla andra projekt avslut kommer diskussionen om att ingen visste att det var redovisning idag, att det skulle vara senare i veckan, ingen vill redovisa etc. Verkligen något jag stör mig på, samma dumma undanflykter idag som när vi började för tre år sedan- own up to it; är man inte klar kan man väl bara säga det istället. Jag är inte klar!


What ever, nu ska jag i alla fall plugga så mycket som möjligt och det gör jag bäst med hjälp av Bullet for my Valentines underbara nya album <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0