i know i should'nt be doing this

Är det bara jag som är så sjuukt rastlös? Jag skulle kunna gå ut och springa flera timmar känns det som, springa springa springa. Jag vill göra något, men jag vet inte vad. Och jag har inte tålamod att göra något. Jag borde plugga, men det går inte- jag kan inte koncentrera mig. >: Undra om jag ska färga håret nu, istället för imorron? Hm.. då får jag ju faktiskt mer tid till plugg imorron. Mjoo, det får nog kanske bli så.. Måste försöka övertala Fredrik- vilket nog inte blir lätt för han och Dennis sitter och spelar musik. Ska man testa själv? Har aldrig färgat mitt hår själv, måste jag erkänna. Kanske är dags? :D

Kommentarer
Postat av: anni

I know the feeling, har varit sjukt rastlös den senaste tiden.

2010-05-23 @ 10:27:54
URL: http://anniies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0