i need you like heart needs a beat

Imorse när vi var och handlade så köpte vi ett nybakat bröd, det var liksom mörkt med massa från på. I vanliga fall har jag jättesvårt för frön, men dessa var ganska mjuka så de fastnade inte alls i tänderna eller så, och det var supergott! Fick lite sån här längtan efter semester i Danmark. >: Jag saknar verkligen att åka dit några veckor om året. Vakna och alltid få nybakat bröd, de fina stränderna, maten, gågatorna, kaféerna, vädret, människorna.. Jag hoppas verkligen att jag om något år kommer kunna åka ner utan problem. Just nu är det alldeles för dyrt där nere. Men men. Nu är Fredrik och jobbar en stund, så jag är ensam med djuren. Det verkar verkligen som om det var sanden som var problemet med Mitzi, för nu kissar hon och bajsar jättebra på lådan utan att vi bär dit henne! Yaay! (:

Jag ska sätta mig med en kopp kaffe och läsa De dödligas förförare. Nu när jag varit så upptagen med att vakta katten har jag inte hunnit läsa något alls, nästan. Men det verkar ju gå bra med henne nu, så jag ska testa att inte vakta henne som en hök utan låta henne känna efter själv. Jag rekommenderar starkt Anne Rice!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Søde Emily ;-)



Hvis savnet efter Danmark bliver for stort, er du altid velkommen til at komme og besøge mig - anytime! ;-)



Knus Sanne

2010-05-14 @ 20:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0