i'm such an albino

God kväll på er! Även idag satt jag ute med en massa från klassen och njöt av solen. Helt jävla awesome! Och det var verkligen varmt, jag hade bara t-shirt, svarta strumpbyxor och mina korta shorts på mig. Meeen.. det blev alldeles för varmt så jag gick och tog av mig strumpbyxorna! Jätteläskigt, faktiskt för jag har aldrig haft bara shorts utan något under i skolan. Så det var lite läskigt, men så är det väl. Skönt var det i alla fall! Men gissa vad då? Jag är knallröd på benen, fötterna och armarna. Great! Och det svider >: TYCK SYND OM MIG!!

Sen efter skolan så var jag till vuxen, och den kvinnan beundrar jag verkligen. Hon är riktigt grym på det hon gör! Hon ser saker ur ett perspektiv jag aldrig kunnat tänka på. Jätteskönt att komma dit.

Har varit två tjejer, från skolan faktiskt (blev riktigt chockad!) här och kollat på vår lägenhet, eftersom att vi flyttar i 1 juli så är den tillgänglig, så då ville de kolla på den. Hoppas de vill ta den. (:

Ska spela nu, så det så!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej Sessan!

Skönt att du är nöjd med vuxen. Då är det en bra investering.

Jag är ledsen att du inte fick mina gener när det gäller förmågan att bli brun. - Åt andra sidan.... det är inte heller särskilt hälsosamt. ........ Njut i små dosar-:)



Puss o kram

Mammsen

2010-05-19 @ 09:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0