just a month away

Idag, 11 maj, är det bara en fjuttig jävla månad kvar till STUDENTEN!!!! Är det bara jag som inte kan förstå det? Efter 12 år i skolan, så är det liksom klart sen. Efter tre underbara år på skolan så är det över, no more AG3. >: Fast kanske så kommer jag att gå högskola, förhoppningsvis. Så då blir det två år till :D Haha. Jag längtar verkligen till studenten, fast jag har ingen aning om vad jag ska göra efteråt; alltså om jag ska bjuda på tårta och kaffe och så här i hudik, eller om jag ska vara i Ljusdal eller så. Kommer antagligen gå ut i Hudik på kvällen, så det känns lite onödigt att vara i Ljusdal... Hm får fundera vidare!


Är i alla fall i skolan och har medieproduktion, med en kopp kaffe bredvid mig. Ska trycka igång musik och sedan sätta igång med min framtidsdröms film! cya later!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

JAPP! Jag fattar! Det ska bli så kul! Jag vet inte vad jag ska köpa i present till dig än - men jag har en idé. Sen får man hoppas you like that idea-:)

Tycker du ska bjuda på lite smått o gott i Hudik. Det vore väl trevligt? Jag fixar gärna till om du talar om för mig hur du vill ha det och vad du vill ha.



Puss o kram

Mammsen

2010-05-11 @ 09:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0