my stomach is happy again

Har precis ätit lunch, det var jättegott! Jag var superhungrig, så det satt bra. Haha, jag berättade för Jocke och Manne och Martin att när jag ätit så syns det vart maten tar vägen i min mage; alltså på vänstra sidan blir det en utbuckning på typ en centimeter.. Det tyckte de var riktigt fult! Jag trodde att det blev så på alla, men tydligen inte (x Kanske borde ta och gå upp några kilo så jag inte ser maten... Hm.

Jag hann i alla fall bli klar med filmen (jippi), sen hur bra det blev är ju en annan sak. Ska nog börja på en film jag ligger efter med, om Marilyn Manson- så jag inte kommer efter! Yes, det ska jag göra. Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0