split the sky of thunder

Visst åskade det imorse då? Visst inbillade jag mig inte? Jag vaknade av världens knall, och det lät precis som om det var åska. Jag hatar åska! Men Fredrik och Mitzi låg bredvid mig helt oberörda och mysiga, så jag kunde ligga kvar en stund. Sedan blev jag så hungrig så jag klev upp ändå, och då ville kissen ha mat också så det var lika bra.

Vi tror att vi kan ha löst mysteriet med hennes kiss beteende nu! För igår kväll bestämde vi oss för att ringa fröken Jenny (kattuppfödare av orientaler), för vi tänkte att om det är någon som kan ha ett förslag så är det hon! Och då sa hon att det kan vara att kattsanden var för grov, att kattungar brukar vilja ha jättefin sand. Så idag har vi varit och köpt ny sand och på en gång var hon där och kissade! Tänk att det kan ha varit så enkelt. Hoppas att det bara var det då, och att hon inte har urinvägsinfektion ändå.


Nej, lite kaffe nu och myspys med Fredrik låter jättebra! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0