thank god it's friday!

Oj vad tiden har gått snabbt idag! Känns som om det inte alls var länge sedan jag klev upp.., men det var några timmar sedan nu. Skoldagen började med en trevlig överraskning; nationella prov i engelska B. Hade inte hört något alls om det, men. Hoppas att det gick bra i alla fall! Sedan bara mys och slapp i skolan. Det börjar liksom komma ikapp nu att det bara är nästan en månad kvar.. >:

Jaja. Fredrik är på stan nu med Andreas och hans mor tror jag, sedan kommer de hit en sväng. (: Jag har nyss sopat hela lägenheten, så den är ganska så fin. Torkat kiss efter Mitzi, hon är har inte riktigt fattat att man ska kissa i lådan också- hon bajsar i lådan helt självmant! Men inte kissa. Det kommer väl snart. (: Hon har varit jättebusig i flera timmar nu, men nu sover hon så sött. Jag ska ta och spela lite en sväng, sedan ska jag mysa ner mig i soffan med henne. (: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0