i can see everything in you eyes, you make me wanna die

Hallå! Har just ätit en riktigt god middag, enkel men lika god för det. Spagetti och köttfärssås med brocolli. Mumma! Dock så fick vi bevisat att våran brandvarnare funkar som den ska; det blev jättemycket vattenånga i ugnen när vi gjorde brocollin, så det började tjuta ganska fint. Tur är väl det i alla fall, då kan jag ju nästan känna mig trygg när jag sover. Höhö.

Nu väntar en god kopp kaffe och så är projektorn igång, och det lutar mot wow tror jag. Jag ska nog mest titta på, eller så sätter jag mig och läser lite. Blir kalas det! (:


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul att du ville vara med i dagens blogg tävlingen! :)

2010-11-02 @ 18:42:50
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Mammsen

Godt at vide at den virker. Tror desværre ikke vores gør det-:)

2010-11-02 @ 20:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0