i'm just sixteen, if you know what i mean

Hejhej! Har inte lyckats skrivit någonting alls på rapporten, fastnade i boken nämligen. Tycker hittills att den är superbra, den är liksom skriven lite som en disskusion kring personlighetsstörningar. Och ju mer jag läser ju mindre kan jag om personlighetsstörningar känns det som x) Precis som de skriver i boken är det så mycket som går in i varann, vilket gör att det kan vara svårt att sätta rätt diagnos; vilket resulterar i att det kan sättas in mängder av mediciner som inte alls funkar, fel behandlingar och följderna av det blir att patienten mår ännu sämre. Bra bok!

Nu måste jag lite roligt berätta att även Neija har invigt toaletten nu xD Minns ni att jag i somras la upp en bild på Mitzi när hon hoppat ner i toan? Haha, nu har även lillen gjort det, bara det att hon är inte lika stor som Mitzi var så hon kunde inte ta sig upp själv, stackars liten! Nu ligger hon förtvivlat i sängen och försöker tvätta sig (x Och med det önskar jag er en fortsatt trevlig fredag kväll, för nu är det dax att sova för min del! (:


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Stakkels Neija.... Jeg håber hun kommer sig snart.... Men livet er hårdt and it is learning by doing-:)

2010-11-20 @ 11:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0