i'm starring deep into your eyes, as we say our last goodbye

Godmorgon! Kollade på den där filmen igår, och den var bra. Läskig, alltså på det sättet att det är en obehaglig sanning, liksom. Tycker att den på nåt sätt var ganska ytlig, men å andra sidan så är psykopater väldigt ytliga. Men absolut sevärd! Somnade nästan på en gång efter det, vaknade och var säker på att det snart var dax att kliva upp, men klockan var bara halv två. Sen vaknade jag en gång till, halv fyra, och slutligen när jag skulle kliva upp; halv sex. Jobbigt. Och, haha, jag var helt övertygad om att det var torsdag när jag klev upp, men inte då! xD

Idag ska vi också ha två föreläsningar, så det blir nog sent idag igen. Första vi ska ha är om Kognitiv utvecklingspsykologi och andra är Neuropsykiatriska handikapp. Spännande! Men nu ska jag ladda upp energin med frukost och nyheter (: Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Vi må være tvillinger.

Jeg vågnede kl. 3 og troede jeg havde sovet for længe-:)

Og nej, desværre er det onsdag i dag. Suk

Ha en skøn dag!

2010-11-17 @ 08:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0