"someday you gonna meet someone special"

Hallå! Nu har mamma och pappa precis åkt iväg. En mycket trevlig dag! Kikade i lite affärer, inte så många som det brukar bli faktiskt, sedan åt vi lunch på Café Charm. Mysigt! Och precis som pappa sa; det var för länge sedan sist. >: Självklart ville de också hälsa på nyaste familjemedlemmen, så vi åkte hem till mig och drack lite kaffe och så innan de åkte. Nu är jag ensam igen med prinsessorna, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Känner för att typ dega i soffan med kaffe och en bok.. kanske. Jag vet inte. Hade varit kul att gå på halloweenparty idag, men inte den här helgen heller! x) Får väl bli nästa år ^^ Eller så fortsätter jag att kolla på True Blood.. Eller så läser jag True Blood istället :D Ehehe, intressant liv liksom xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0