we were ment to be, supposed to be, but we lost it

Hejhej! (: Hihi, middagen satt fint och efter det var jag så trött så jag "gick och la mig för att läsa"; vilket betyder att jag tog en powernap :D Såå skönt! Sen kom kissarna också så jag sov med dem en stund, och de är verkligen bäst. Vad skulle jag ha gjort utan dem? Vad gjorde jag innan jag hämtade Mitzi? Jag fattar inte hur jag kunde klara mig. Mina katter är det bästa som finns. <3


Nu ska jag och Fredrik snart kika på en film jag (vi) blev tipsade om på föreläsningen om Psykopati, "Monster" heter den. Handlar om en kvinnlig seriemördare, om jag inte fattade helt fel så ska hon vara den första kvinnliga seriemördaren i USA. Spännande!



Kommentarer
Postat av: Mammsen

Nårh så søde I er!

2010-11-16 @ 20:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0