you can't kick me down i'm already on the ground

Godmorgon! Skönt med en ny dag, idag ska allt gå bra. Eller så ska man väl inte säga, men. Det ska bli bättre än igår, i alla fall. Sitter nu och äter frukost, får skjuts av Fredrik till sjukhuset och vi har metodövningar idag. Blir nog bra idag! Och kissen verkar må hur bra som helst! :D Jävla fail dock, för igår gjorde vi ett test för att se om vi behöver vaccinera oss mot TBC, och det lutar starkt åt att jag måste göra det.. För att man inte skulle behöva vaccinera sig så ska man reagera på vaccinet, men det syns ingenting för mig. Suger ju ganska hårt.

Hur som, blir en lång och spännande dag idag! Hörs lite senare, have a good one! (:


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Men då kanske jag behöver testa mig också.... Hör av dig om resultatet på pappsens phone. Min ligger som vanligt hemma

Puss o kram

2010-11-09 @ 08:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0