all my thoughts are in doubt

Godmorgon! Måste skynda mig att göra klart det sista innan jag ska åka, hihi lyckades få upp Fredrik imorse när jag klev upp (en halvtimme för sent), så att jag får skjuts till skolan. Awesome! Sjukt kallt idag >: Var jättejobbigt att kliva upp, det var så varmt och skönt under täcket med Mitzi. Hur som, nu ska jag som sagt göra mig klar att åka och ha seminarium. Har aldrig haft det förut, så jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig, men vafan. Fake it 'til you make it!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hoppas frukosten och kaffet smakade bra.

Jag förstår att du inte ville kliva ur den varma sängen som jag och Mitzi värmde upp så mysigt.

Men men, hoppas det går bra i skolan.

2010-10-19 @ 08:15:09
Postat av: Mammsen

-:) Samma sak för mig. Fast Tiger tvingade mig-:)

Ha en skön dag!

2010-10-19 @ 09:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0