and i hear this calling, still you don't seem so far at all

Hallå! Sovmorgon idag, skönt. Ledig idag med! :D Hehe, ska snart sätta igång med skolarbetet. Men inte riktigt än, har ingenting alls att göra idag, förutom skolarbetet, så jag drar ut lite på det. Det är torsdag idag, va? Haha, tappar typ bort mig helt i dagarna när jag är ledig så mycket. Idag börjar min far åka hem från Sydafrika, tar typ 25 timmar från Cape Town till Köpenhamn, sen ska han från Köpenhamn till Ljusdal också. Stackarn! Men det ska bli kul att se alla bilder han knäppt. :D

Äh, jag ska spela lite wow nu jag, hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Lucky you!-:)

2010-10-21 @ 11:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0