as the tracks fall to waste

Ååh, haha är så glad just nu! Fick ett C på förra individuella uppgiften, den där om att jag skulle skriva vad psykisk omvårdnad var och att jag skulle placera min yrkesroll på min schizofrena patient. Känns så bra! :D Så första kursen är godkänd! Vilket slutbetyg jag hamnar på återstår att se (: Det där behövde jag, var så sjukt arg ett tag men jag gjorde ingenting åt det, så nu är jag glad igen! Förtjänar en riktigt god kopp Zoega Mörkrost. Muuuums! Och så ska jag sätta mig med rapporten igen, tänkte försöka hitta en till artikel i alla fall, så har jag alla kursböcker + tre vetenskapliga artiklar. Kan fan bara bli bra! Plus att jag har så mycket anteckningar från en föreläsning om rapportskrivning, och lånat en bok av Emmelie (tackar så mycket!) där det står en massa tips. Will be good!

Ni får ha en fortsatt bra dag! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0