fighting for nothing, is what you were born for

Hejhej! Är riktigt proppmätt på pannkaka nu iaf, känns som om jag aldrig mer behöver äta, haha. Har försökt leta reda på böckerna till nästa kurs, och tyvärr finns det bara en som säljer begagnad. Buuh, hoppas den finns kvar. Behöver utöver den 6 nya, en av dem fanns inte på varken lycknis eller adlibris- men dom fem som fanns var typ 150 kr billigare på lycknis. Woho. x) Känner mig redan fattig, haha. Som sagt hoppas jag verkligen på att få ett jobb! ..Det är nästan så att jag funderar på om jag ska jobba i Ljusdal under mina lediga juldagar........ KAAANSKE bli tvungen till det. <:

Äh, whatever. Palla att det är så mycket obligatoriska böcker, eller ja det är väl bra att man läser mycket, men palla att det ska vara så dyrt! Därmed ska jag gå och lägga mig och läsa lite, tror jag. Är ledig resten av veckan, men jag tänkte kliva upp ganska tidigt imorgon och börja på rapporten. Så sov gott allesammans!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

God Morgon!

Tycker verkligen du ska fundera på att jobba här i jul-dagarna. Då kanske jag kan få ledigt-:)

2010-10-20 @ 08:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0