happy birthday, all the way to Africa

Godmorgon! Hemskt jobbigt att kliva upp idag, trött som ett as. Haha, tur att jag ska till Karima och träffa tjejerna, inte till skolan för en föreläsning. Fast det är klart, hade det varit föreläsning hade det börjat för en timme sen. Kunde inte somna igår, eller jo när jag gav upp så somnade jag, men det där jäkla bilden kunde jag inte släppa, så jag låg uppe en bra stund meen hittade den inte. Skit :D Haha. Nu är jag jättehungrig, men jag är inte sugen på nåt av det som finns.. Eller, rostat bröd känns ganska lockande men jag har så ont i tandköttet, och brödet liksom skaver. Jaja, jag får väl kanske bita ihop, höhö.


Vet inte när jag kommer hem, men ha en bra dag så länge! (:


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej Sessan!

Jag ska vidareförmedla din hälsning till pappsen-:)

2010-10-18 @ 16:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0