i can't see fire

Hallå! Vad det känns som om jag gjort grejjer nu, kanske inte så mycket skoljobb dock. Var och handlade, åkte först på Lidl, men det fanns ingen bra kattmat där så då åkte vi vidare till Willys och vilken affär :D Haha, det gillar jag! Som exempel, sån där Schwartzkopf (eller hur det stavas) blondering L1++ kostar på HM och vanliga affärer 105, på Willys kostade den 79. Så jag vet vart jag ska köpa hårfärg ^^  Sen efter det kände vi oss så lata så vi köpte hämtmat från BigBoy, riktigt gott. Kollade på Aladdin, och nu ska jag sätta igång och plugga igen! (: Läste klart den förbannade Vetenskapsteorin, och det är nog bland det värdelösaste jag läst (i know, inte grammatiskt rättstavat, men whatever)! Som jag sagt tidigare så är ämnet jätteintressant, men just den här boken är så sjukt dåligt skriven, osammanhängande och subjektiv så det går inte att läsa den för att lära, snarare om man vill styrka en åsikt. It suxxx.

Hur som, undra om jag ska ta och belöna migsjälv med lite kaffe? .. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0