i can't sleep until i devour you

Godmorgon! Är riktigt pigg idag, än så länge i alla fall. Sovit jättebra i natt, hurra! Dock så är det verkligen kallt nu i lägenheten, fattar inte. Måste ringa Mitthem. Men det verkar bli finväder idag, så då kanske det blir lite bättre. Hm, Mitzi har börjat hoppa upp till diskbänken nu, och den är ganska hög. Så nu måste jag officiellt börja tänka på vad jag ställer där också, haha. Jaja, jag ska äta frukost och kolla på nyheterna nu. Slutar tre idag, men jag har en massa frukt med idag, så ingen kurrande mage mitt under genomgången/ föreläsningen! :D Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hallo där!

Hehe - Tiger är också överallt - men det störr inte mig. Jag tycker det är helt okej.

Själv hela veckan - och nästa. Härligt fast även lite tråkigt. Jag som är van vid att tv-en alltid är på-:) Nu är det tomt och tyst.

....Can't sleep until I devour you - Hmmm... det var ett tag sen jag lyssnade på den sången. Tycker den är en aning sarkastisk..........

Ha en skön dag by the way

2010-10-13 @ 08:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0