i fix my eyes on the sun, what have i done?

Hejhej! Tyckte inte att Idol var lika bra ikväll som det var förut, eller var det bara jag? Alice gjorde det riktigt bra i alla fall, hon gjorde Kelly Clarkson asbra tyckte jag. Och jag gillar verkligen Elin! Haha. Jag orkar inte sitta och vänta på att få se vem som åker ut, utan jag tänkte nästan spela lite innan jag går och lägger mig. Blir nog bara en jättekortis, så kan jag lägga mig och läsa Vetenskapsteorin, snart klar med den. Woho. Ha en bra kväll! (:


..Testade en ny B&J den här veckan, den var riktigt god! Fast favoriterna är fortfarande Phish food och Alaska Baked! <3



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Strawberry Cheesecake!

2010-10-16 @ 02:00:51
Postat av: Mammsen

Elsker bare billedet af Mitzi. Så sødt!!!!!!

2010-10-16 @ 08:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0