i see the firelight, it's the month of july

Hejhej! Har just ätit middag, ska snart dricka lite kaffe. Är riktigt mätt, haha. Tog en liten "konstpaus" från rapporten, men så fort jag druckit kaffe ska jag lägga mig i sängen och fortsätta läsa lite om anorexi, försöka skriva ner någon form av kladd så jag har något att gå på imorgon. Jag vill ha hela rapporten klar på måndag, när det är handledning för då om det är något som ska ändras eller så, eller om jag gjort fel på någon punkt är det enklare än om jag bara skrivit få stycken. Så det jag har gjort hittills idag är att skapa ett syfte med rapporten, läst vetenskapliga artiklar och valt ut delar som jag vill ha med, så det sista jag ska göra nu är att skriva en kort bakgrund till anorexi och fortsätta därefter. Kanske hitta en till artikel, men sen måste jag ju hålla mig till kurslitteraturen.

Jaja, kaffet verkar vara klart nu- hörs lite senare! (:


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Du ser meget koncentreret ud. I like-:)

2010-10-21 @ 07:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0