i want everything back but you

Godmorgon! Wii, lite tidigare idag hurra :D Haha. Gick och la mig i sängen och läste (..och åt jordgubbspaj ;D) ganska tidigt igår, och sen somnade jag, uppenbarligen. Men nu så! Bra att jag klev upp tidigare idag då jag imorron ska kliva upp strax innan sex. x) Jag längtar faktiskt till att komma till skolan igen, jag kan verkligen inte vara ledig en hel vecka utan något att göra. Någon dag lite då och då gör ingenting, men såhär en vecka mitt i allt. Nejtack :D Skulle behöva hitta någon jobb som jag kan ha då.. och som även funkar på helger, för det som är så bra är att alla arbetet som ska skrivas kommer jag inte skriva hemma så all tid jag är hemma kommer jag antingen läsa eller göra ingenting. Alltså, den tiden som är hemmatid- inte den tiden som är kompistid, hihi. Så någon som har ett förslag på jobb? ^^

Lite kaffe nu innan jag ska göra frukost och kolla på Days of our lives..

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Du vill nog inte höra mitt förslag-:))

Ha en skön dag!

2010-10-04 @ 10:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0